Drága Kisfiunk

Linkblog

Balatoni nyár

2009.08.31. 17:32 - SZKGAB

Ezen a nyáron 3 hetet töltöttünk a Balatonon. Egy hétig Apucival és Anyucival még júliusban,

majd augusztusban egy hétig Gabi mamival, Jani papával, Babucival és Edóval,

egy hétig pedig Enikő mamával, Mesivel és István papával nyaraltunk Zamárdiban.

A Balcsiban még nem fürödhettél, így a kis kádacskában úszkáltál a teraszon. Nagyon élvezted, úsztak melletted a játék kacsák, közben a lábujjacskáidat szopogattad. A szomszédok is átjöttek megnézni, olyan édesen sikongattál!:)

Reggelente általában a mamikkal mentél sétálni, napközben sokat játszottál a játszószőnyegen, pelenkázás közben pedig nagyokat kacarásztál a mamiknak, és a Babucinak is.  Esténként is sétálgattunk, és persze megnéztük a „nagy kádat” is, ahogy Apuci mondta. Tetszett Neked, azt hiszem, nagy szemekkel nézted a hullámokat, és hallgattad a víz csobbanását.

Kirándulni is voltunk Tihanyban, ahol sétáltunk egy nagyot. A kompra visszafelé sokat kellett várni, ott már egy kicsit türelmetlen voltál, de szerintem tetszett Neked a kirándulás.

Vendégeink is voltak, meglátogattak minket a Dédi és az Editék,

Áronék, meg Mesi és Eliza baba, és Szilvi és Balázs is, mi pedig elmentünk Zsoltikáékhoz Földvárra!

Nagyon sokat fejlődtél a két hét alatt, megtanultál gyorsan forogni, hatalmasokat sikongattál, próbáltad magad  felhúzni, mintha ülni szeretnél, mozgékony lettél, már nem is volt olyan egyszerű megtartani Téged, mindig  másztál, mozogtál a karunkban.  Zamárdiban kóstoltad meg először az őszibarackot, megnyaltad , és úgy tűnt, nagyon ízlik, alig lehetett elvenni a szádtól. Amikor a karunkban voltál, egyre jobban figyelted, mi történik körülötted, tetszettek az autók, a babakocsi kereke, megfordultál a sétáló gyerekek után, figyelted a pöttyös labdát, meg akartad enni a csíkos terítőt.

Kíváncsi vagyok, jövőre mit fogsz szólni a Balatonhoz, remélem, nagyokat fürdünk majd együtt - az egész Családdal!!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.