Drága Kisfiunk

Minden a kisfiunkról

Friss topikok

Linkblog

2009.07.20. 22:39 - SZKGAB

Anyák napja

Azt hiszem, lassan kezdem igazából megérteni, miért is ünnepeljük Anyák napját. Persze, az óvodában is tanítják már, műsort adnak elő a gyerekek, dalokat tanulnak, ajándékot készítenek – és ez így van jól. Gyerekként nagyon jó érzés megajándékozni anyukánkat, és apukánkat, jó látni, ahogy örülnek – én az Anyák napján Apák napját is szoktam ünnepelni, hisz az apukáknak is annyi mindent köszönhetünk!! Most átélhettem azt az érzést is, amikor már engem is köszöntenek! Nagyon jól esett, hihetetlenül jó anyukának lenni, még, ha néha nem is olyan egyszerű, de talán ezért is olyan szép! Apukáddal együtt adtátok át az első Anyák napi csokrot, nagyon örültem neki, nagy meglepetés!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsikabel.blog.hu/api/trackback/id/tr111257686

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása