Drága Kisfiunk

Minden a kisfiunkról

Friss topikok

Linkblog

Kapupó, obua, nina, könönöm és társai

2011.04.30. 07:20 - SZKGAB

Az elmúlt két évben nagyon sok mindent megtanultál, forogni, ülni, járni, enni, és én ezt mindig egy csodaként éltem meg. Minden korszakot nagyon szerettem, mindig épp az aktuális tudományod nyűgöz le (és nem csupán engem!). Most épp a csacsogásodtól olvadok el, de nagyon!!! Szegény Mesink talán kevésbé boldog, mindenesetre nekünk nagyon tetszik, hogy őt kapupó-nak szólítod. Kisfiam, erre mindenképpen választ kérek majd, miért hívod őt épp így – egyetlen hang sem stimmel:). Sokkal nehezebb szavakat is ki tudsz mondani (Karolina például a dalból, ahol egy asszony hívja a 9 lányát).

Amikor megyünk valahová, akár gyalog, akár autóval, mindig fel kell sorolni az összes látható autó márkáját. Séta közben sem egyszerű, mert egy kicsit gyorsan mutogatod őket, én meg nem vagyok nagy profi az autókban – lehet, hogy inkább Apával kellene sétálnod? Elhívhatnád őt egyszer egy kiadósabb túrára:)

Amikor autóval utazunk, akkor is felteszed a kérdést „Mi?”, vagyis milyen autó? Hát amíg lassan megyünk, addig igyekszem megválaszolgatni, de gondolhatod, hogy a városban, a sok autó között fel van adva a lecke, és csak kapkodom a fejemet, de sokszor nem tudom elég gyorsan mondani. Autópálya? Szóba sem jöhet, nem, oda nem megyünk, ki van zárva, azt már nem bírom. Akkor Apa fog hátra ülni, magyarázni, inkább én vezetek:)

De meg kell hagyni, ha elmondom az autó márkáját, Te legtöbbször jóváhagyod egy igennel – sajnos a hangsúlyt nem tudom érzékeltetni, pedig irtó aranyos!!!

Obua az uborka, nina a nissan, könönöm pedig a köszönöm – de még ritkán megy magától

Nagyon meglepődtem viszont azon, hogy ha tüsszent valaki, magadtól mondod, hogy egészségedre. Hozzáteszem, ezt csak páran tudjuk, hogy az az akar lenni, mások valószínűleg valami kis morgásra gondolnának, de én nagyon büszke vagyok ilyenkor!

Nyamó a majom, a pkápká pedig jelenti egyszer a ceruzát, zsírkrétát, de a rajzolást is.

Szintén vicces, ám a jövőre nézve kevésbé ad okot a büszkeségre:), amikor „igazat mondasz”. Otthon mindig kakaót főzöl, mindenkivel ötször megkóstoltatod. Fehérváron pedig hirtelen a pohárkádban bor lesz, feltüntetve úgy az egészet, mintha otthon mást sem innánk, csak bort:) Gabi mama is hasonlóan járt, miután az esti csoki-alku miután (minden nap csak egy csoki jár vacsora után), egy ártatlan kérdésre – hogy napközben sem eszel csokit a mamával, ugye? Azt válaszolod, hogy de, a Mama szokott csokit adni. (nem szó szerint):)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsikabel.blog.hu/api/trackback/id/tr532866009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TErzsike 2011.05.18. 18:34:45

Ábel te ilyen huncutságokat is tudsz?? :) ...csokira gondolok....
süti beállítások módosítása