Drága Kisfiunk

Minden a kisfiunkról

Friss topikok

Linkblog

Anya dolgozik

2011.04.30. 07:16 - SZKGAB

Anya visszament dolgozik, és Te a Mamáékkal maradtál otthon. Én nagyon féltem tőle, hogy fogod viselni a változást, de azt hiszem, elmondhatom, hogy nem viselt meg az „új” élet. Továbbra is otthon, a saját környezetedben vagy, saját játékaid között, a Mamával, Papával, akik úgy intézték, hogy ne változzon a napirended. Sokat játszanak Veled, minden nap mentek sétálni, rajzoltok, és persze finomakat falatoztok.

Reggelente Apa tesz tisztába, felöltöztet, kakaót csinál Neked, mesét néztek, így egy kicsit több időt töltötök kettesben, ami szerintem nagyon jó.

Engem jobban megviselt az új helyzet, de a régi csapat, kollégák nagyon aranyosak voltak, így könnyen vissza tudtam zökkenni a munkába. Mivel bent nem unatkozom, gyorsan telik az idő, és sietek hozzád haza, hogy mire felébredsz, már otthon legyek. Délután pedig, ha szép az idő megyünk sétálni, vagy kitalálunk valami jót otthon.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szucsikabel.blog.hu/api/trackback/id/tr532866004

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása